aja baja!

Jag är väl medveten om att jag vart en sjukt dålig uppdaterare på senaste tiden men kortfattat:
Jag var asfuckpackad i måndags då jag fyllde år och den kvällen:
* Gick en av mina drömmar i uppfyllelse ... Att kröka i Toyotas verkstad, tack håkan!
* Vi drog i oss helium.
* Vi körde fast bilen på aspen och tvingade micke att hjälpa oss.
* Jag smutsade ner håkans bil
* Håkan körde full!!
*Jag krökade på ett gym.
*Jag åkte leksaksbil bland toyotas läckra lyxbilar.
*Med mera som jag tyvärr måste censuera, inget sexuellt dock! Men pinsamma fylle events.
och ja jag kommer lägga upp bilder

Igår har jag vart på fys och legat bakis...

Idag har jag vart i skolan en snabblektion, sedan åkt hem och legat hela jävla dagen ute på verandan och soooolat.. Så jävla härligt.. Nu är jag lycklig! Vår åh kära vår..




En lista = Saker jag verkligen inte ska göra i sommar:

-Klaga på solen!
-Vara full fler än två dagar i rad (usch!)
-Vara alldeles för onyttig.
-Hamna på Mariapol ungdom
-Tro att det är en bra idé att bo i skogen..
-Bränna mig i solen
-pimpla vin och sedan springa i skogen i klänning
-Åka till ett kallare land/plats, gärna varmare dock..
-Bli bortrövad av polis
-Hamna i bråk som sedan leder till rättegång..


Det är mina big no no's imorgon är det skola och kvart över sju bussen som gäller så lite sömn skulle väl sitta fint? Men först.. Cigg och dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0