dagens

Åkte in till uppsala med marie, köpte jeans till imorgon.. Sedan åkte vi till märsta och åkte direkt till frisören, marie slingade håret och jag toppade en aning. Efter detta tog vi en solning var på brunos (som förövrigt ska öppna ett till ställe i märstaFörövrigt var vi förbi ungdomsmottagningen och snodde tre paket med kondomer som jag tänkte dela ut imorgon på valborg till alla fulla raggare i parken.  Sedan tog jag en promenad till HåkanBråkan och Marie mötte upp pontus, Efter detta mötte jag upp dom två, sedan gick jag och marie till jenny och tillslut tog vi oss därifrån och är nu hos marie. (Väldigt kortfattad jag vet men orkar inte satsa)

Snart ska jag och Marie hoppa ner i badet, tända lite ljus och prata strunt..

Förövrigt har jag panik över denna influensa som sprids över världen, svin influensan. Den ha dykt upp i Finland nu och experterna säger att den med all sannolikhet kommer spridas till Sverige.. Jag är orolig.

Men nog om det, nu sticker jag! CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0