dagens favoriter:

  1. jag körde moped
  2. det var sjukt fint väder
  3. jenny, marie, louise ekan och jag grillade
  4. pappa har vart på bra humör hela dagen
  5. snackat minnen med nisse
  6. fick skjuts hem av pontus'
  7. ridit på jens rygg hela kvällen
  8. gungat i sätunagungan
  9. druckit hb
  10. vart i ett tomt hus där ägaren är borta..

soooooft... haha, bra dag, nostalgitripper gång på gång och en jäkla massa skitsnack.. det var kul att chilla med Nisse igen (evigheter sedan man såg honom ute). Som vanligt blev man på bra humör när Jens var i närheten. Lillen och jag satt mest och skrattade åt min dyngraka lillebror och vill bara tacka daniel som lånade ut sitt hus till oss. Aste satt mest och käkade. Adam tröttnade efter ett tag och stack.. Louise drog tidigt och Marie, Jenny och Ekan ännu tidigare. Men vi hade kul ändå! hej hå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0