Dagens!

Idag har jag lyckats skämma ut mig igen (det upphör aldrig)

Jag och Millan hänger i Whiteroom och skrattar och har oss, jag ska dra upp mina strumpbyxor i all hast som lyckats glida ner, i denna veva får jag plötsligt för mig att dra ner dom och visa emilia mina snygga trosor/rumpa och står och skämtar lite. Plötsligt hör jag en dånande kommentar: "vad är det för fel på er?" Ja, bakom oss promenerar DK (gympaläraren) förbi och kollar snett, Inte en big deal om det inte vore för just det att han är min gympalärare, efter ännu en lååång skrattattack och röda kinder lugnar vi oss och jag inser att jag måste ju lätt få MVG i idrott samt rättskunskap nu...

Förövrigt efter en lång men slapp skoldag åkte jag hem till Louise, vi gungade och lekte i lekplatsen och fann barnen i oss igen, Marie kom och gjorde oss sällskap, sedan åkte vi till station köpte en påse godis och i all hast träffade vi käre Herman, ( insåg att jag saknat grabben) och sedan åkte Louise hem och jag och marie åkte till henne och kollade greys och åt godis.

Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig.

Imorgon blir det att ta åtta tåget till uppsala och göra Emilia och Evelina sällskap utanför H&M sedan är det krig. Vi ska slåss för Matthew Williamsons kollektion! haha! Jag är taggad, sedan är det skoldag för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0