fest

Igår bar det av till norrviken efter att ha vart hos marcus och hämtat lite saker jag glömt bland annat min kamera så jag ska lägga upp bilder.

I norrviken var det skön musik och sköna människor, folk hoppade och dansade, vissa hånglade andra minglade, vissa raggade, andra spydde. Men vi hade kul tills allting spårade och festen fick ett drastiskt slut för mig och de andra märstaborna så det var dags att bege sig hemåt. Jag somnade hos Nicole och vaknade mitt ute på landet. Älskade hennes nya hus och ska nog flytta in i gäststugan till sommaren (får bo där i utbyte mot att jag hjälper till att jobba enligt Bosse nicoles pappa) Men jag är sjukt taggad. haha nu är jag iallafall hemma igen och ska snart äta god mat...

bilder senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0