grilla och baka

De flesta har ju påsklov nu och så även jag och jag startade påsklovet på bästa sätt: Tillsammans med vänner, grillning, musik och alkohol. Vi åkte omkring runt hela stockholmsområdet för att fixa ihop alla de grejer vi behövde till grillningen. Vi köpte mat, hämtade bersprängaren, sprit, vin, kol osv osv.. Vi satte oss vid sätuna lyssnade på musik grillade (maten blev otroligt god! men det blir det alltid när jenny är kocken)  Vi fick celebert besök också medans vi satt och njöt av musiken och våra drinkar: Jens, Angelica och hennes klasskompis Louise kom förbi. Vi var igång ett tag tills alla ansåg att det var dags att gå hem. Jag Jenny och Marie tog oss hem till Jenny och somnade där.

Idag har Jenny lagad en otroligt god lunch till mig och vi har bakat också, en sockerkaka som för tillfället står i ugnen. Mums!



Lägger upp bilder på grillkvällen senare idag.

PUSS


Kommentarer
Postat av: tjanky

det var mycket mycket trevligt ! och nu snor jag en av bilderna och langar upp den direkt på facebook (6)

2009-04-08 @ 22:54:38
URL: http://schpanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0