helvette

Så jävla arg, förbannad, ilsken, hatisk kalla de vafan man vill, men inte ens de orden är tillräckliga för att beskriva vad jag känner just nu..
Jag hatar dig, hatar, hatar, hatar dig!
Du är så egoistisk, så barnslig och så jävla envis. Jag är så jävla trött på dig!! Hur jag har orkat och kämpat mig igenom det, ja det förstår jag inte ens själv!
Så jävla tjurig och pedant! Du som ska vara ett stöd är mer som en börda!
Du gör mig deprimerad.......... jag hatar dig 
du har sårat, krossat och förstört mig, jag såg en gång upp till dig, aldrig har jag blivit så jävla besviken på någon som jag älskat så mycket. Hes hals och tårfyllda ögon är det enda du åstadkommit. Hoppas du är jävligt nöjd.. åter igen jag hatar dig

slänga bort allt, skita i, bara tyna bort, ge upp, levande död

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0