H&M

När det kommer till kläder ser Evelina rött! Blod svett och tårar.
Så fort dörrarna öppnats till H&M rusar Evelina in skiter i vad säkerhetsvakterna har att säga och rusar ner till matthew williamsons kollektion hon sliter åt sig alla skärp, väskor och hela ställningen med smycken.. Jag är stolt över dig Evelina! Så jävla roligt att se.. Skadeglädje på riktigt när man såg alla besvikna blickar när Evelina ställde dig i kassan med allt hon kommit åt.. Herregud! jag snappade åt mig två paljettklänningar utan nytta..


Evelina på skolans altan


Internetshopen har sålt slut på alla de snygga grejena såsom den långa klänningen, handväskan, skinnjackan och kavajjackan.. och det har bara gått femton minuter.. Folk är galna.. Jag älskade ju långklänningen och kavajjackan, Fuck u all

Kommentarer
Postat av: eve

haha, det var riktigt roligt! tack så mkt Stella för att du var med! du var visst till nytta även om vi inte behöll paljettklänningen, vi ska lämna tillbaka skinnjackan också tyvärr...

men tack! <3

2009-04-25 @ 11:52:39
URL: http://soderbergevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0