i all hast

Det får bli ett kvickt inlägg sedan ska jag ut till mor min igen på landet, hon är på väg att hämta upp mig.

Igår hade jag fys och idag har jag träningsvärk....

Dagen:
Åkte in till skolan vid åtta ihop med jenny som förövrigt sov hos mig,
-hade världens slappaste svenska lektion..
-hade rättskunskap som var minst lika slapp
- och slutligen ett prov i naturkunskap.. ska bli kul att få se vad jag får för resultat..

sedan fikade jag och emilia och pratade massa strunt, jag tog tåget vid fem hem till märsta igen och mötta upp min lillebror. Han och några bekanta var ute och "målade" (klottrade) så jag satt och kollade på, (har bild) sedan tog vi en promenad hem nu ska jag iallafall packa och hinner verkligen inte sitta här längre!!

ADIOS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0