misslyckanden

Försov mig och missade FEK, ohyes. Sedan var det matematik där jag inte gjorde någon nytta alls.

Marcus och jag åkte till mig, Sophus hämtade oss på stationen och vi åkte hem till moi och försökte göra klart inlämningsuppgifterna som vi har till idrotten, gjorde några uppgifter men långt ifrån allt.

Imorgon ska jag nog in till Uppsala och göra ett prov eller något, sedan ska jag försöka bli klar med inlämningsuppgifterna, men vi får se..

Dagens (miss)lyckanden:
Idag lyckades jag
försova mig
Idag lyckades jag att sätta igång brandlarmet på MAX vid stora torget..
Idag lyckades jag fråga en civil kille ifall han ville se mitt kvitto på min nya tröja (trodde han jobbade på H&M och jag skulle sätta på mig en nyinköpt tröja, hade tröttnat på den jag hade på mig på morgonen när jag gick till skolan)
Idag lyckades jag ha sönder min väska..
Idag lyckades jag sno mat från matsalen till änderna och bli attackerad av fåglar..
Idag lyckades jag ta fel på tågtiderna och fick sitta på station i "evigheter"
Idag lyckades jag misslyckas att lyckas!

nya tröjan som jag tänkte att killen ville se kvittot på:


HAREBRAHEJ!


Kommentarer
Postat av: A

PLUGGA VA? AAAAAH. VAD BLIR 2+1 NÄR NI PLUGGAR MATTE DÅ???????????????? 6 ELLER?

2009-04-17 @ 19:03:13
URL: http://andreaos.blogg.se/
Postat av: s

andreao du är dum i huvudet.........

2009-04-17 @ 20:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0