om att bli stekt

Solarium är ju alla bekanta med, häromdagen var jag på brunos och skulle sola med marie, på vägen dit möter vi tobias och min lillebror som precis kommit från solariumet och tobias varnade mig från att ta stå solariet, Rhodos. Då han nyss hade bränt sig eftersom det var så jäkla starkt. Jag får ju för mig att det är för att hans hud inte pallar trycket och så ställer mig såklart i ståsolariet när vi är framme.
Efter någon minut känner jag hur huden brinner och steker men klarar dock av att stå de 12 minuter jag betalat för..  Det första jag gjorde när klivit ur solariumet var att slänga mig på det iskalla golvet, aldrig njutit så mycket tror jag.. Det brände över hela kroppen och jag trodde ärligt att jag var döende..

Resultat: läcker stringrand och svidande hy....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0