Pollen attack

Ja jag hade en gästbloggare häromdagen.
Var hemma hos Marcus i förrigår och övernattade där med grabbarna, Marcus, Niclas, Samuel och Alexander*. Var även där dagen efter då kom fler grabbar och satt och hade ölhävarfest sedan drog jag med märsta crew till Tierp. Sedan åkte vi och åt pommes på Max. Sedan åkte vi hem.

Nicole kom hem från Amsterdam idag och jag fick en liten present, shotglas x4 från red light district.

Jag har dragit på mig en pollenallergi eller förskylning vet inte vilket, men jag nyser ständigt och mina ögon rinner och min näsa är ständigt igentäppt nu har jag knarkat huvudvärkstabletter och nässpray.

Nicole och Louise sitter här och skrattar åt min TV snart kommer Marie med grillat.

Vi vill kröka idag, men jag är bara på ifall jag mår bättre senare... 

ADIOS


Kommentarer
Postat av: Kyrkbyn U

lol det var ju grape inte anton

2009-04-11 @ 04:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0