sommarlöftet!

Förra året bestämde jag andrea och marie att vi skulle göra sommaren en liten aning mer spännande och bestämde oss att vi skulle komma på ett varsitt "löfte" som vi var skulle fullfölja under sommarlovet och den enda som lyckats när sommaren var slut var ju såklart jag. Marie och Andrea bailade ur, tyvärr hade vi inte kommit överens om något pris bortsett från äran och i år har vi återigen infört detta.. 

                  
Andrea: Trycka mr D. - inte ens i närheten Andrea, jag är besviken!
Marie: Studsa naken på en främlings studsmatta, - FEGIS!.
Jag: Trycka mr V.  - Jag vann! (som vanligt) Men det var lätt inte värt det! haha



                 
[x] -
de som vi har klurat ut utmaningar till.

Jag:
Marie: [x] =
det ska bli kul och se om du pallar trycket i år Marie!
Jenny:
Louise:
Nicole:
Andrea: [x] =
Okej andrea i år är du charmigare än någonsin, you can do it!

Kommentarer
Postat av: madde

sv : va roligt :) gör det

2009-04-20 @ 20:55:37
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Anonym

LITE NÄRA VAR DET

2009-04-23 @ 21:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0