utflykt

Igår var det som vanligt fys louise var med denhär gången men det visade sig inte riktigt vara hennes grej. Men jag hade kul, har dock en aning träningsvärk idag i bröstmusklerna.
Direkt efter fysen igår åkte vi ut till Rimbo där Ola bor, vi kollade på film och myste lite. Ola har en papegoja som heter Nicke, han tyckte inte om mig. (Föredrar blondiner) och en katt som heter evin, han älskade mig.
Vi kollade på Penelope och Monsters vs Alien, båda filmerna var bra, föredrog monsters vs aliens, barnet i mig lever kvar!

Men iallafall nu är jag återigen hemma och ligger i min säng och skriver ett blogginlägg, är nära på att få ett nervöst sammanbrott då min lillebror vägrat gå upp ur sängen i morse och kommer därför komma sent till skolan... Fan för oansvariga småbröder. Nu skall jag iallafall skrika lite mer på honom och sedan lägga mig och sova en stund. 

BLÄ för att vakna vid halv åtta om man somnat vid två natten innan.

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0