dags för nya hål

Jag funderar verkligen på att pierca naveln snart. Det är dags! Har funderat på det länge nu och jag är riktigt sugen..

Har vart hemma hos jessika hela dagen idag (jag övernattade där.)
Igår åkte vi till väsby centrum och kollade lite klänningar, skor och sexiga underkläder. Jag prövade lite grejer och förälskade mig i en korsett på H&M men jag vill inte lägga ner pengar på någon som jag ändå inte visar för någon! Fan. Så jag sket i det. Sedan åkte vi hem igen utan att någon av oss köpt något överhuvudtaget. Vi satte oss och drack lite vin och vad som senare hände under kvällen tänker jag inte tala om..

Pappa ko moch hämtade mig hos jessika sedan drog vi och köpte pizza. Nu sitter jag hemma och ska snart ta ett långt bad. Ciao

IMORGON ÄR DET JULAFTON woohoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0