Muskler som en gladiator!

Nej, inte ens i närheten...


Skola idag sedan åter igen en sönderdampad tågresa med jenny hem. Shoppade även lite idag.. (tyvärr!) Har precis fått in en tusing på kortet idag och slängde iväg 600kr på lite strunt. FAN! Jag ska liksom till Thailand snart och för att strö lite extra salt i såren så måste jag ju tänka på alla andra som ska ha sina jävla julklappar. Måste lära mig sluta tänka på mig själv!! Vilket satans ego jag är....

Sedan var det fys och jag pumpade hårdare än någonsin. Har också storstädat idag! wiho


Morgondagen:
Imorgon ska jag och Jenny iallafall köpa lite grejer och göra en tårta till Ola! Vi ska även köpa lite presenter. För jag är "liksom" borta på hans födelsedag och jag vill "liksom" fira honom. Så jag och jenny kom fram till att vi kan ju flytta fram hans födelsedag lite. Men detta är hemligt. Ola bandola får inte veta! (förrän imorgon förstås)

note: Liksom är ascoolt att säga.


Nu är det nitro circus på mtv. = ASKUL! Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0