när jag lider av tristess skissar jag.

Julen har flytit förbi ganska fort. Det blev kalle anka, julmiddag, julfilm och sedan julklappsöppning. Sedan var det bara att ta det luuuuuuugnt. Var förbi marie en stund och kikade in sedan har jag haft så jääävla tråkigt att jag satte mig ner med mitt nya block och ville skissa men till min förargelse kunde jag inte hitta mina riktiga skisspennor, så jag tänkte helt enkelt: Nu skiter jag i dethär. Men det slutade iallafall med att jag satt med en vanlig skitblyerts och skissade medans pappa kollade på simpsons.
Here is the result!


(Ledsen över den dåliga kvalitén men jag tar bilderna med mobilkameran. Av någon anledning ser skissen arg och gammal ut på fotot. Konstigt. I verkligheten ser hon ut att le)
Resultatet blev ganska dugligt trots att jag använde en såndär orange vanlig skolpenna.
Nu ska jag återgå till de två tornen (<3!!)

 Hejdå och åter igen: GOD JUL


Kommentarer
Postat av: sad

fett ful

2009-12-24 @ 22:36:56
Postat av: Anonym

asfin!! keep up the good work

2009-12-25 @ 20:27:04
Postat av: Angelica

Du är ju helt otrolig! Om jag kunde kontrollera en penna skulle jag bli lycklig! Rita något till mig! wohoo

2010-01-12 @ 02:36:12
URL: http://lillatjanks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0