Phuket. Thailand dag 2

Okej resan hit vill jag inte tala om. Sov ingenting, var tjurig som ett monster val framme pa hotellet och var nara pa att doda min egna bror.

Idag pa det andra stallet satte jag och svante oss ned for att vi inte orkade vandra och tog nagra ol. Vi kollade ocka lite priser hos tatuerarna osv.

Idag har vart en bra dag.

Detta inlagg tillagnar jag Rulls som ar min trogna lasare och som jag lovat att uppdatera om vad som hander har i thailand
.

Mer sol och bad vantar imorgon. Maste ju jobba pa brannan :)
Hoppas alla i Sverige har det lika bra som jag

till ida: ida du far kopa en troja om du vill :)

Puss puss amigos



Har haft 2 dagar pa mig att sola och bada lite.
Vi har hunnit aka till en annan storre strand idag (minns inte namn), akt jetski och tagit det lugnt med god mat och massa varme.


Kommentarer
Postat av: idaahooe

fattar tyyyp inte!

2009-12-11 @ 11:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0