ååååhjaaaa...

Imorgon från klockan sex på morgonen till klockan 8 på kvällen är lägenheten min, bara min!! Det är den härligaste känslan i hela jävla världen, mitt space.

min kväll och morgon:

Inatt:
01:00 = somna
01:00 - 11.30 = sova (tio timmars sömn blir perfekt)


Morgon:
11:30 - 12:00 = Snoozaaa (jag är mästersnoozarn)
12:00 = Gå upp och göra frukost och ta en kaffe och dunka musik.
12:30 = Ta en cigg och en till kopp kaffe samt springa runt naken.
13:00 = 13:30  = Dusch och massa tjejgrejer.
14:00 = Ringa John och berätta hur mycket jag hatar honom*
14:30 = 15:30 = Gå ut och gå (om vädret tillåter)
15:30 = Ringa Louise och övertala henne att vi ska åka skridskor.
(Under dagen = hitta en lucka och baka muffins! (P.s. Ringa Johan Ledhund så han kan hjälpa mig)

..... resten av dagen får vinden föra mig fram....

(* jag är arg på John för att han lovat att lämna min mobil som har legat hos honom sedan i lördags, jag börjar få psykiska problem, jag har blivit en eremit..)
Min framtid? ("Frukta ej om ni ser en liten kines springa omkring i skogen, det är bara eremiten Stella!" )



LÄNGTAR REDAN,

(påminnelse: Nästa lördag köpa en pizza och gå ner till stationen och bjuda luffarna från förra Lördagen på middag.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0