ANVÄND GUD SOM KONDOM

VÄRLDENS USLASTE TEATER, förlåt för mitt sätt att uttrycka mig. Men herregud... Dagisbarnens luciatåg är fan snyggare gjort! Nej hade inte förväntat mig mycket, men fyfan, det var som om kolla en hand utan fingrar spela gitarr... hahahaha

Men Therése tyckte till skillnad från mig att den var bra. Men sen är hon ju (som vi kallar henne) ..lite speciell.. om ni förstår vad jag menar.. Therése om du läser dethär ska du veta att det är BRA att vara SPECIELL det betyder att man inte är som alla andra.... och det vore ju tråkiga om alla skulle vara likadana? eller hur? Du sticker ju iallafall ut......



http://thereseen.blogg.se/
Hennes asdåliga blogg, läs den och ha något att skratta åt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0