Helg

Jennys födelsedag idag! Hade ohyggligt trevligt och maten var otroligt god, tryckte i mig tills jag var nära att explodera. 
 
Mådde lite dåligt idag och att dricka alkohol frestade inte så mycket, för att efter att ha planerat att sitta hemma och glo på sekundvisaren igår ringde det på mobilen och John förklarade att han stod utanför med bilen, så det vart fest ute i skogen.

Fredag kväll:
Försök till inbrott i ett poolhus, desperata sms till mitt ex och efter att ha raggat på telefonoperatören för taxi stockolm somnade jag mellan två herrar iförd endast trosor, skrämmande?... ja.. Det är något speciellt med polsk vodka....
Och nej... jag fick inte till det.

Fredagens raggningsreplik: "Hej du påminner mig sjukt mycket om en kille från en serie, ska vi hångla?"

Idag hade jag trevligt vi var ett x antal brudar hos jenny, de flesta blev riktigt dragna och vi hade hur trevligt som helst (även fast jag mådde lite dåligt) de flesta med åldern inne drog till Kung Carl. Jag och Louise är för unga och drog till en viss Elin istället som också fyllt år och hade fest. Vi träffade trevliga människor, sjöng singstar och minglade lite, men sedan skulle även de till Kung Carl (KC) och Louise skulle hem och sova, så jag satte mig ensam på märsta station efter en lång promenad från Elin i sällskap av Andrea och en riktigt packad Freja väl på stationen satt jag med två luffare och pratade om livet, de var riktigt trevliga faktiskt. Efter en snabb busstur hem ligger jag nu i sängen och ska sova...

GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0