lugn fredagskväll

Idag blev en det en riktigt lugn fredagskväll, hade hoppats på att få tillbaka min mobil men det fick jag natuligtvis inte.
(Börjar fundera om John kanske gått och sålt den?)

Suttit hemma hela dagen och kollat på massa serier, bl.a. the mentalist och criminal minds. (Älskar såna där kriminalserier) Sedan har jag vart och mött Simon och pratat om livet och vad som hänt på sistone, (sedan man börjat gymnasiet har man förlorat kontakten med så många och det tycker jag inte om!) vi pratade vad som hände på kärleksfronten om lite minnen och massa annat strunt och bestämde att vi måste ses mer i framtiden! Vi skildes och nu sitter jag hemma igen, ska nog kolla lite fler såna där kriminalserier och mysa lite.


Simon, i mitt gamla partyhus.



Snart fyller jag år och nedräkningen börjar den 1 Mars!

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0