modemässa och missfärgat hår.

Spenderade hela dagen idag på Stockholm modemässa med Nicole som sällskap. Är lite ledsen över att jag inte hade kamera med mig. Tre stora byggnader varav tre våningar på vardera med bara kläder, skor, väskor och smycken. Anledningen till att jag var där var att mamma är ju egenföretagare och designar smycken som hon sedan säljer; Jon & Yan samt Gin & Tonic. Vi var där och hjälpte till med flytten och marknadsföringen, men det slutade istället med att vi sprang runt och kollade in vårens och sommarens kollektioner och med en rejält lång lunchpaus, (Lunchen där var fantastisk!) I would like to call it heaven... Vi pratade med härligt folk och spelade butiksägare från england ganska kul må jag säga!
De från NTS (not the same) var riktigt trevliga och gav mig en liten present:




Nu måste jag avsluta mitt inlägg för jag ska färga håret.. igen! Gjorde det igår, men resultatet blev helt åt helvette så jag färgar över det idag.
Min vision var Brunt med några ljusa slingor, jag fick:


ORANGE MED FETA LJUSA SLINGOR!
-"USCH!" som evelina brukar säga. haha
Nej så det blir mörkt igen för min del!

Hårfärgning och inpackning på gång!

PUSS PÅ ER BLOGGHOES!

Kommentarer
Postat av: evelina

USCH! nej, jag tkr att det ser bra ut!

2009-02-15 @ 21:31:59
URL: http://soderbergevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0