SAKER JAG VILL OCH SKA:

Vill:
-Lära mig surfa
-Vinna massa pengar på en lott
-Ha sommar
-Sluta tänka på kärlek
-Att Marie och Louise ska vara med mig föralltid
-Bo på en öde ö under en kort period
-Röka en kubansk cigarr
-Dö lycklig och fet
-Pröva kort hår
-Få ett smeknamn (Galen kines räknas inte som ett smeknamn)
-Skaffa hund
-Klappa en panda/leopard/giraff

SKA:
-Vara full minst tre dygn i rad i sommar
-Dö lycklig (inte fet)
-Gå på festival
-Lära mig blanda minst 5 coola drinkar med cooola hawaii paraplyn som ser cooola ut.
-Skaffa hund
-Åka på en resa enbart för att festa
-inte få mer än 2 IGn
-Svälja ett rått ägg
-Mobilstrejka en månad
-Bli mer 'hälsosam' (ha ha ha skrattretande)
-Bli mer givmild
-Rädda ett skadat djur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0