Rättegång, Idre och sånt.

Okej grymt dålig uppdatering på senaste.
Vi har iallafall flyttat nu och börjar få ordning på grejer och ting.
Bor mestadels hos pappa har flyttat in 1.80 sängen och renoverat lite
. (Stora sängar är överskattade och man känner sig ganska löjlig, speciellt när man inte har någon att dela den med.. FAN dags att skaffa pojkvän?)

Har precis vart på möte hos min advokat som skall vara min försvarare under rättegången som skall ske den 22. Om två dagar, vi gick igenom lite vittnesförhör och sådant.

Anledningen till att jag ska på rättegång är grov misshandel som ägde rum våren 2008, då jag fick en glasflaska slungad mot mitt huvud ett X antal gånger varav jag var tvungen att sy fyra stygn. Detta hände på en fest. Ganska lång historia men det hela började med att jag gick in i en grälsjuk brud och slutade med ett besök på danderyds sjukhus.
 
I övrigt har jag precis vart i Idre med Thoren Business school. Vi hade tre riktigt härliga dagar där, men jag måste dock säga: Pröva inte åka snowboard om du aldrig åkt i hela ditt liv. (Hyrde skidor de två sista dagarna) Usch fyfan för snowboard, spenderade mest tid på rumpan med dendär plastskiten.
Lite bilder från Idre 09.



Ska försöka bli lite bättre på att uppdatera, CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0