heeeeeeeeeeey

Emilia har precis gett mig en välförtjänt massage.
Med välförtjänt syftar jag på den två timmars långa promenaden/hajken jag och Nicole genomförde idag. Från Ekillagård till Mörby, Över åkrar, genom skogar, i högt gräs och över åar. Någon enstaka gång sprang vi över ett tågspår, klättrade över en gigantisk vedhög och kom till en bondgård och frågade om vägen till odensala kyrka, det hände också att vi gick i träskmarker och på krokiga bilvägar ! Herregud vilken jäkla promenad. Det började med att vi trodde vi tog en genväg, men det visade sig vara en omväg. Det gör jag inte om!

Emilia ska sova här inatt och imorgon är det midsomma då är det middag och lite fest som står på schemat! Me like!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0