inatt drömde jag..

Drömde en så sjuk dröm inatt jag drömde att jag spelade basketboll med ett gäng grabbar i en stor basketboll sal. Nizar Kader var den enda jag kände och de andra vara långa basketgrabbar. Nisse var ett rikigt proffs och det var jag med tills jag helst plötsligt blev full och mitt i allt visade det sig att will smith var en av basketspelarna och att vi var gamla lumparpolare. Vi stod och kramades lite och jag blev förälskad, vi kysstes..... sedan åkte jag hem till mig (mamma) men vi bodde på en stor gård med och jag hade en egen liten stuga mitt emot vår "main building".Men plötsligt stog Stina där. Då visade det sig att jag och Stina Åhlander skulle på semster till Malta vi var där några sekunder senare och bodde på ett hotell men rusade in på ett annat hotell och lurade hotellpersonalen och gästerna att vi bott där i två veckor och de gick på det! Någonstans här vaknade jag..........


sjuuuukt konstig dröm..

BTW på tal om Stina! GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN SNYGGING!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0