renovering på g

Snart kommer gubbarna och fixar golvet, imorgon ska jag och pappa åka och välja vilket golv jag vill ha och herregud jag har en sådan beslutsångest. Planen var från början att göra ett vårinspirerat rum.. Då jag älskar våren, den representerar enbart positiva saker enligt mig t.ex. ljusare dagar, början på grönare dagar, blommor blommar, värmen kommer åter och det är grymt lång tid kvar tills det är vinter igen! (kan komma på tusen saker till.) Men nu undrar jag hur fan man får till ett vårigt rum? Jag ville ha mörkare golv och ljusa väggar i bruna toner plus någon enstaka grön. Sedan pryda med rosa detaljer.. men nu har jag beslutsångest! VAD FAN SKA JAG TA MIG TILL?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0