sämst

Jag är medveten om att jag har vart världens sämsta bloggare på senaste.

Igår fyllde Louise år, min lilla älskling är stor flicka nu. Jag & Jenny köpte blommor innan vi åkte hem till henne vi prövade även den nya marabou chokladen. Den och öl var en god kombo! När vi kom dit var det redan lite folk där och det kom lite fler under kvällen. Vi hade jätte trevlig vi åt lite smörgåstårta och efter det blev vi lite på lyran, vi drack norrlands guld, mums. Sedan bar det av utåt då louises mamma skulle jobba dagen efter. Vi drog oss till statoil, väl där bjöd jag louise på en french m vitlök och sedan kolliderade jag med en kaxig brud och vi började bråka. Det blev ett jävla liv.... Sedan tog vi oss hemåt, fyllekäket och all öl blev lite mycket för mig...... if u know what i mean! Sedan trampade jag rätt i en gyttjegrop och dränkte mina Ed hardy skor. FAN! Jag och jenny kom iallafall hem ordentligt och somnade sött efter att ha tryckt i oss en påse popcorn.

Det var de två senaste dagarna det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0