snygga brudar

Nu är avslutningen slut, det var otroligt trevligt och jag satt på högvarv under talet och minglet. Det bjöd på lita snacks och något att dricka. Vi satt alla Thorén business elever samlade och sedan när det var slut bar det av till waynes där vi tog en kaffe. Mitt i allt började jag böla, allt tack vare att therése inte skulle vara med oss ikväll, det ledde till tankar kring nästa termin då jag har bytt skola. Fyfan va ledsen jag blev där ett tag, men alla underbara tjejer tröstade mig och fick mig genast på bättre humör igen!
Nu är jag Evelina och Emilia hemma hos Emilia och lyssnar på mtv och taggar till, ikväll blir det stinas place, skumpa vin och bp1a, you gotta love it!

Snygga brudarna i sina snygga outfits:
Evelina i sin assnygga klänning från H&M och snygga skor från bianco.

Emilia i sin charmiga klänning från vila och leggings.

Jag i min hemmasydda klänning (mormor) och skor från H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0