sommar uppdatering

Ja hittills har jag haft flyt.

Vi hade en reunion för några dagar sedan, alla ur de gamla grabbgänget och alla ur det gamla tjejgänget träffades vi hade femkamp och efter det krök. Mitt lag kom ju då tvåa i femkampen tack vare att ribben och simon var helt jävla ute och cyklade på frågesporten, de svarade nog fel på varenda jävla fråga. Haha Damn! Jockes lag kom etta, grattis! Jens och Pontus vart diskade då de fuskade i varenda tävling. Nisse hade ju Andrea i sitt lag... ja, det förklarar saken..........

Femkampen bestod av:
 Norsk fylla: Man springer fram snurrar 10varv med en pinne mot pannan och pinnens andra ände mot marken, sedan gäller det att springa tillbaka också
Trilling-gång: Alla tre i varje lag knöts ihop i fotvristen. Sedan skulle man gå en sträcka - vända - och sedan tillbaka.
Säckhoppning: I denna tävling ägde mitt lag *HIGH-FIVE* man skulle hoppa säck en viss sträcka och tillbaka.
Strutfotboll: Man hade en strut och längst fram ett hål ungefär lika stort som en tennisboll. Denna strut skulle man ha för ansiktet och enbart kolla igenom hålet. LIVSFARLIGT! Det slutade med två allvarligt skadade tår, ett skadat knä, bula och några blåmärken. Men vi hade otroligt kul!
Frågesport: Om den gamla goda tiden, minnen och olyckor. Också nice!

Tack för en underbar kväll alla proes! Jag hade en fantastisk kväll bortsett från den lilla olyckan som gav mig en sprucken läpp och en lös tand.


några gamla bilder



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0