vet inte vilken dag det är

Goddag,

Idag har jag iallafall umgåtts med ida och Louise. Ida kom hit "i morse" någon gång efter att hon vart i skolan. Hon skulle sola på Brunos. Innan solningen mötte vi upp Louise. Vi alla tre drog till Brunos fastän det bara var Ida som skulle sola. Sedan pratade vi massa minnen i och med det kom vi fram till att vi ska ha en reunion med "probroes". Ida skulle sedan hem med tåget så jag och Louise åkte hem till Louise en stund innan hon också skulle iväg. Hon skulle till sin pappa och äta middag, så jag fick ta en promenad hem. Nu ska strax jag och svante till gymmet och sedan kanske jag ska spela tennis med Håkan.:


Ida och Louise


I början på högstadiet umgicks vi med ett gäng grabbar varje helg och vardagar med faktiskt. Detta gäng kallade sig "Probroes", med tiden började vårat tjejgäng kalla sig "prohoes" (förnedrande och mobbat men det lät bra) Och vi ansåg att vi var eliten. Vi har tusentals minnen ihop och vi hade alltid kul. Vi hade våra första fyllor ihop, våra första gräl och våra första förälskelser m.m. Med tiden gled vi ifrån varandra men nu har vi bestämt att vi ska ha en återförening. Det glädjer mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0