2:a dagen & maskerad listan

Ja, nu har jag vart bakis i två dagar (söndag och måndag), det är beviset på att lördagen var lyckad! Haha
Så bakis idag att jag inte pallade med skolan, vaknade med gårdagens pulserande huvudvärk, så det har vart morgonrocken och kaffe som gällt för mig idag! Det är livet!

På tal om ingenting så har det börjar snöa som fan här i märsta, jag blir så jävla förbannad/irriterad och psykiskt instabil av detta ostabila vädret! Fan för sveriges klimat!





Här är maskerad listan inför mitt kalas:

1. Jag - Pocahontas
2. Louise - ?
3. Nicole - Kaninen från Alice I underlandet
4. Jenny - Minnie Mouse
5. Marie - Svanprinsessan
6. Jessika - Meg i Herkules
7. Emilia K - Snövit
8. Emilia W - Jasmin I Aladdin
9. Therese L - Tinker bell (Peter Pan)
10. Jenny - Alice i underlandet
11. Julia - Belle (skönheten och odjuret)
12. Bella - lilla sjöjungfrun
13. Sofia H - Törnrosa
14. Josefine - Jane (Tarzan)
15. Olivia - Askungen
16. Evelina - Cruella De vill (101 dalmatiner)
17. Stina - Esmeralda (ringaren i Notre Dame)
18. Johan - Aladdin
19. Jens - Björnligan (kalle anka)
20. Simon - Björnligan (kalle anka)
21. Pontus - Björnligan (kalle anka)

BRADÄR!  låt fantasin flöda!

Kommentarer
Postat av: lök

de där sista må vara 4 lyckliga killar

2009-03-23 @ 17:52:04
Postat av: Anonym

det tror jag med! haha

2009-03-23 @ 18:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0