Arg stella

Bloggsurfade lite och kikade på lite bloggar, på en viss blogg pågår ett litet "bloggkrig" så därifrån surfade jag mig in på en blogg där jag fann detta idiotiska inlägg:


"Djurparken

Hello, det var faktikst rätt så kul på djurparken. Men jag gillade inte djurens omständigheter. Dom hade en gris en hund och en Tiger i samma bur (?) Det var rätt så smutsigt faktikst. Men sen så fick jag reda på att alla tigrar blir dödade av människor,spciellt av kineser. Som behöver deras ben till att göra en massa hokuspokus med. Fyfan för kineser som plågar djur till döds. Förut så fanns det en video uppladdad på youtube, där det var en liten kissemiss som en äcklig risplockare trapande ihjäl med sin klacksko. Och dom flår hunder levade till era canada Goose jackor.. Där har vi det, tummen upp för Thailand !"


Tänk efter, de skulle inte tillverkas canada goose jackor om det inte vore för alla turister som köper dem, och tro mig, de säljer samma jävla jackor i thailand med, (äkta goose jackor tillverkas faktiskt i Canada) i Thailand skjuter och förgiftar de hundar som råttor, just för att det är vad hundar klassas som där, vi lever i helt skilda världar med helt olika syn..
utdrag:
"Men sen så fick jag reda på att alla tigrar blir dödade av människor,spciellt av kineser. " WTF?

mitt svar på detta inlägg: (och ja jag blev förbannad)

Postat av: Stella

amen förihelvette flicka, ta reda på lite info innan du snackar, och dra fan inte alla "risplockare" över en kant, de lever inte under samma omständigheter och de har inte samma syn på allt som vi i Sverige har och med tanke på att de är världens största befolkning så finns det många av alla sorters människor där, djurplågare sure, men majoriteten är goda männsikor som försörjer sina barn och arbetar hårt, logiken tar över, det verkar som de två hjärnceller du har kvar motarbetar varandra.. för att skriva något vettigt i din blogg lyckas du inte med.. Tycker du kan ta dina dubbelmoraliska idiotiska åsikter och köra upp långt in i röven och låta de stanna där.. / 50% kines och jävligt stolt över det

2009-03-16 @ 19:37:17
URL: http://swes.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0