dålig uppdatering,

min uppdatering har inte vart den bästa, men iallafall...

Vaknade vid tio idag, lekte lite med småbörderna efter frukosten, det var ju så otroligt fint väder så vi var ute på baksidan och gjorde en stor hög av snö (som håller på att smälta bort btw) sedan vid halvtvå fick jag skjuts till stationen då var det skola som gällde, en spanska lektion, solen sken hela dagen och det gjorde en alldeles glad inombords. 

Spanskan var lugn och vi gjorde inte så mycket nytta, efter lektionen klättrade jag och Marcus ut på taket, vi stekte i solen, lyssnade på gyllenetider låtar och kastade ut pappersflygplan, härligt! Sedan fick jag reda på att jag fick MVG på idrottsprovet! Min dag blev ännu en aning bättre än vad den redan var! denhär dagen var en femplussare.

 Jag och jenny åkte hem till mig efter skolan gjorde snabbnudlar och kollade på romeo och julia innan fysen.

Sitter hos Jenny nu har precis kommit hem från fysträningen nu är det DH och popcorn som gäller.

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0