damn you

summerar min dag:

  • vaknade sent, ca 10,
  • missade Företagsekonomin, (påminnels: måste berätta om praktiken)
  • hann till mattelektionen,
  • svalde en stor sked kanel för 150kr (fick dock bara ett ciggpaket och 40kr p.s. pröva det INTE) ,
  • gick lite tidigare från matematiken
  • åt lunch på cupido med emilia och eve
  • chillade på tåget med märsta grabbarna,
  • träffade Herman på hemvägen, (otroligt skoj) ,
  • väl hemma har jag gjort lite läxa (kan inte tro det själv)
  • glott på tv samt ätit en macka
  • snart är det fysträning.



    att äta kanel: munnen blir helt torr, pulvret åker upp i näsan, det är först omöjligt att svälja, så du måste tugga torrt pulvret i en torr mun tills salivet lyckats fukta det så du sedan kan svälja det i stora klumpar, de närmsta timmarna kommer allt lukta kanel, din mun kommer smaka kanel och du kommer absolut verkligen inte vara sugen på en kanelbulle.. Fyfan! Du kan även drabbas av ett smått illamåande. Det gör jag aldrig om..



nu ska jag ut och röka, sedan är det träning som står på schemat.

ADIOS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0