Fredagen blev inte som planerat

Satt hemma och bestämde mig för att gå till Jessika, tog en promenad, vi satt och pratade med hennes mamma och hennes mammas vänner och drack lite öl faktiskt, sedan skulle de ut på krogen och vi satt och kollade massa bilder och drack ännu mer öl, med tiden kom det lite fler folk, sedan efter det kom lite mer folk. bla Lucas, Ludde och oliver var några av dom. Det blev några härliga tequila shots och sedan började jag gå mot Pontus för att hälsa på alla favorit pojkar. Kom hem till Pontus då hade både simon och pontus däckat de jäklarna men jens var vaken, vi busade lite med de sovande pojkarna innan jag somnade på soffan. Nu på morgonen har vi bara retats och bråkat hela morgonen,

Pontus och Jens duschade tillsammans, Simon daskade mig på huvudet :( .... Sedan har jag och jens bråkat hela morgonen, (tredje världskriget har startat!) Simon skar sig i duschen på sitt könsorgan och jag har bannat honom och Pontus från mitt Kalas. Jag tänker stanna här tills Pontus lagar mat, för jag vill ha mat.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0