fyfan för tisdagar

Idag hade jag bara en lektion, Spanska.
Som jag nämnt tidigare så har vi bara en två timmars spanska och lektionen börjar klockan två, så det känns alltid ovärt att åka in till Uppsala på Tisdagar, Vilket är frustrerande.
Min frustration växte sig ännu starkare när jag har glömt portkoden till språkcentret och i väntan på att någon ska komma och öppna ramla en hel drös med snö över mig från taket. (Åh fan va jag skrek) medans jag väntar kommer jag fram till att jag ska röka för att lugna mig, men jävlar då har jag ingen tändare, när jag väl kommer in (arg och irriterad) slungar jag mitt ciggpaket mot Marcus i ren frustration, glad att den inte träffade honom då hade han blivit arg på mig.
Gjorde ingen nytta alls på lektionen.....

Niclas och Marcus, mina spanska kompanjoner som spelar orgasmspel på spanskan istället för att lära sig spanska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0