fyllesnack

Åter igen tänkte jag uppdatera med ett draget inlägg...
Kom nyss hem efter en biltur med Håkan och Micke,
Summering av min kväll:

Var med på Nicoles bildlektion
Jag åkte hem till Louise
Drack massa vin med Louise
Jag & Louise träffade Jessika, Nicole och Josefin, 
Louise gick hem
Mer vin och tv spel hos Jessika
Håkan hämtade mig, fest i väsby Frejas kompis
 Street-race
Cruise runt märsta/sigtuna/rosers
Slutsligen donken i väsby
massa konstiga sms från min ex under hela kvällen som jag ignorerade.. hihi

nu är jag iallafall hemma, håkan körde hit mig och nu ska jag antaligen sova..  tror jag..

Godnatt bloggen



Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem..
 

Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död

Kommentarer
Postat av: karlskrona

yeah

2009-03-14 @ 03:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0