helt död,

ja, jag ska sluta uppdatera min blogg en gång i kvarten, men jag har så mycket som jag behöver få skriva av mig!

Som nu: Jag är död, helt död, jag borde tänkt till en extra gång innan jag bestämde mig för att vara vaken hela natten (som så många gånger förut, men jag lär mig ju aldrig! Det verkar alltid som en logisk och bra idé)
Nu ligger jag iallafall kvar i sängen och känner hu ögonlocken tynger, låter håret självtorka efter min långa varma dusch (ej att rekommendera om man vart vaken hela natten, isåfall en iskall dusch!) sen ska jag till Diana och pimpla massa kaffe och jag får inte glömma att hälsa på Najar i den gamla bildsalen och vara med på lite bildlektioner, I love! Dags att fixa spacklet i ansiktet och klä på mig.

hejdå

Kommentarer
Postat av: LoEm

Haha.. jag är också helt död. råkade gå upp över en timma tidigare idag än, vad jag egentligen behövde :P

2009-03-03 @ 09:02:47
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: Stella

haha, hellre än timme tidigare än en hel natt dock. ;)

2009-03-03 @ 11:10:35
URL: http://swes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0