Helvette andrea

Jag har tydligen blivit utmanad
och det är ett känt faktum: Stella tackar aldrig nej till en utmaning (Speciellt inte om Andrea är utmanarn)

Vilket innebär att jag ska länka till utmanaren och sedan utmana tre personer själv


Andrea utmanar mig att berätta 7 sanningar om mig själv:

- Ingen vet det sanna antalet sexpartners jag haft.
- Jag spyr i princip aldrig av alkohol.
- Jag sover alltid i enbart trosor (
ibland inte ens det)
- Jag har "förhållandefobi" även fast kärlek är det bästa jag vet.
- Jag får alltid minnesluckor när jag druckit alkohol 
    (
mängden har ingen betydelse)
- Jag har haft gult hår
- Jag minns alltid vad jag drömt när jag vaknar.

jag utmanar: Emilia Kjestrup , Evelina och Therese!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0