Ketchup och misstag m.m.

Dumma dumma mig, nu har jag tabbat mig igen, Jag lär mig aldrig.

Sitter hos Emilia K nu, var ju som sagt hos sinclair igår. Jag glider helt enkelt omkring hos alla mina Uppsala buddies.
Sov ju dock inte hon sinclair somsagt utan hos vännen XX. Men blev utsparkad, haha de skulle fira en vän som fyller år idag och sängplatserna blev fulla, (ni vet killar - "Ska chilla med grabbarna".) Damn! Men inatt sover jag hos Emilia K. Hon jag och Hanna ska mysa ikväll. (Om ni undrar varför jag inte sover hemma så är det för att det är ombyggnad på gång, väggen mellan mitt rum och köket ska rivas)

Nu är det bråttom för Sofia som är här ska lämna oss och vi skulle följa henne till bussen. Blev ett hastigt inlägg.

Uppdaterar kanke lite senare.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0