Lets dance,middag,våfflor

Idag hos Emilia lagade jag, hanna och Emilia god middag och körde kaffe och våfflor till efterätt som pricken över i:et medans vi kollade på lets dance. En ganska lugn men mysig kväll. Hanna skulle jobba imorgon så hon åkte ganska tidigt. Jag och Emilia bestämde oss då för att ta en cykeltur till XX och hämta min klädpåse som jag fått av Sinclair massa härliga plagg som jag tänkte ta bild på och publicera. Väl där satt han, daniel, hans kusin och en vän till henne och krökade. Vi gick in hämtade grejerna, hälsade och sa sedan adjö. Det var meningen att vi skulle dra till uppsala stan och träffa marcus och niclas, men det blev inte av.
Nu är vi hemma igen och ska lägga oss i sängen och skeda.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0