moped ett år till, helvette

Jag vill inte erkänna det... men ja jag kommer åka moped till stor del denhär sommaren: Vi har ju flyttat ut i skogen nu, en bit från centrala märsta, där alla mina vänner, pappa och bekanta bor. 
Även fast jag har ett par vänner som skaffar körkort i år (ett år kvar för min del) kan jag ju inte alltid be dom komma och plocka upp mig så fort jag ska göra något och inte heller kan jag be mamma att köra mig ständigt då hon har tre småbarn och ta hand om... så då återstår min lilla moped aka pärlan. Men moped har sina fördelar också: man kan ta sig fram i princip överallt...... hmm.. man kan.. okej, en fördel... men en bra fördel!

Här är hon.. Pärlan! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0