Sjuk konstig lördag

Från ena festen till den andra, jag, nicole och louise pendlade.
Jag och Nicole började med lite vin hos mig och någon enstaka öl och tog sedan en promenad till Louise där vi satt och funderade ut vad vi skulle hitta på, till slut fick vi skjuts av håkan och åkte till någon randomkille som heter Rasmus, (inte Robin, Rasmus! Tack nicole) där vi fortsatte vårat alkoholintag, träffade massa gamla vänner och massa nya. Sedan bar det av till någon kille som fyllt tjugo, sliskiga karlar och läskiga brudar fyllde huset så vi flydde, Håkan hämtade upp oss och det blev en rundtur till donken för att sedan släppa av nicole. Jag, Håkan och louise drog sedan runt i märsta i bilen, en rundtur till rosers med en flaska rosé som håkan hade dragit med sig, vi skulle till rosersbergslott och jag hade lovat att bada, tur var (för min del) så var vägen till stranden bommad, så vi drack upp vinet och åkte sedan tillbaka till Märsta. Jag åkte till en kär vän och övernattade där, för att sedan på morgonen möta upp Nicole, Louise och Jens för att ta en promenad louise där jag tog en dusch och bytte om för att sedan promenera vidare till good old campino och äta bakismat. Sjukt skön dag med sol och mys.



Igår hade jag en ordentlig fylla och idag har jag öm rumpa, is och alkohol är ingen bra kombo!

intern kommentar:
Louise: - Har man fått vill man ju bara ha mer!
Score.


PUSSSSSSS

p.s. inlägget innan är ett fylleinlägg som jag fick för mig och skriva hos min käre vän, knas!

Kommentarer
Postat av: Nicole

rasmus hette han gumman... rasmus..

2009-03-01 @ 17:11:45
Postat av: stella

HAHAAH damn! tabbe

2009-03-01 @ 17:21:40
URL: http://swes.blogg.se/
Postat av: therese

stella fick snopp

2009-03-01 @ 17:37:25
URL: http://thereseen.blogg.se/
Postat av: stella

du fick snopp

2009-03-01 @ 18:46:07
URL: http://swes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0