skola och annat tråkigt

* Okej första skoldagen på tre veckor och jag är redan less.
*
Tss, imorgon är det spanska, vilket innebär att lektionen börjar två och håller på till fyra. Avskyr tisdagar.
*Jag längtar så otroligt till sommaren att jag snart får ett nervöst sammanbrott.
* Jag försöker spara lite pengar till en hejvild semester i sommar, men det går åt helvette.
*
Imorgon är det fysträning(!)
* Jag kan inte sluta tänka på "den gamla goda tiden"...
* Letar fortfarande efter ett gymnasium som faller mig i smaken, det går också åt helvette
*
Jag måste låta min naglar växa ut!
* Jag måste boka tid hos en frisör!
* Jag måste börja planera min födelsedagsmiddag (fan fan fan ångest)
* Måste lägga ner lite tid på att komma ifatt i skolarbetet
* Måste komma ifrån Svergie och dra mig till peking (MÅSTE)
*
Och sist men inte minst av alla mina i-landsproblem = Jag vet verkligen inte om det är hjärtat eller hjärnan som talar till mig längre.. Tsssss


NU SKA JAG TA EN HÄRLIG DUSCH OCH LÄGGA IN EN FET INPACKNING I BARRET

harebrahej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0