Slippa diska? Jatack!

Vi har tydligen fått en vattenläcka i köket, vilket hindrar oss från att använda kranen, så det innebär att vi får använda kranarna på toaletterna. Iallafall så gjorde jag häromdagen en smoothie på vilda bär som blev utsökt, det tomma glaset hade råkat hamna bakom min dataskärm. Jag hade smoothien i ett kristallklass för att det skulle se fint ut, (mobbat jag vet. men ibland måste man lyxa till det!)
Kristallglas går inte att tvätta i diskmaskin och måste tvättas för hand
 Pappa såg glaset, fick panik (städgalen) och bad mig handdiska det.. (Jag hatar att diska för hand, HATAR) Efter lite tjaffs ställer jag mig iallafall med glaset på toan och sköljer det med varmvatten, alla bär har ju såklart torkat fast och är alldeles jävliga att få bort, i tyst men galen frustration slänger jag glaset i golvet... "Ooops" Pappa kommer in och skäller ut mig, jag kör på "jagärledsendetskaaldrighändaigen, mendetvarfaktisktdusomtvingademigdiska" minen och japp så var det med det, ALDRIG MER HANDDISK FÖR MIN DEL! woohoo!



Detta är inte kristallglaset utan en googlebild.


Min smoothie

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0