Slumdog millionaire,

Jag satte igång filmen utan några helst förväntningar. Men åh herregud, helt klart värd alla åtta Oscars den har vunnit, jag vart helt hooked, varje sekund i filmen hände något. Den bästa filmen jag sett på länge. En film jag rekommenderar alla att se.

Om en pojkes uppväxt i Indiens slum. Hur han lyckades överleva, en kärlekshistoria utan dess like, jag är stum, spelar ingen roll vad jag säger, man måste helt enkelt se den!

Helt klart på min topp fem lista.  





Här är en trailer, som inte gör filmen rättvis. Trailern lever verkligen inte upp till vad filmen är.


Kommentarer
Postat av: Olivia

Såg den i helgen, helt oslagbar !

2009-03-16 @ 17:55:03
Postat av: stella

helt galet ;D

2009-03-16 @ 18:08:14
URL: http://swes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0