söndag

Hade otroligt kul i östervåla inatt, det bjöds på hångel, slagsmål och mycket skratt. Fick även besök från märsta där ute på landet (tar en och en halvtimme från märsta med bil) Håkan och Tobias kom förbi och sa hej, när kvällen var slut åkte vi hem till Julia och sov.

Vaknade sjukt sliten.. det blev inte mycket sova inatt, sedan har jag åkt från Emilia K my lover och återvänt till märsta där jag mötte Nicole och Louise vi drog och käkade pizza (världens bästa bakismat) sedan gick nicole hem och jag och louise åkte till coop i jakt på en tårta för idag, för idag den trettionde mars är det MIN dag :D Sedan åkte vi till Louise, vi tog det lugnt och lyssnade på lite musik, sedan bar det av åt två olika håll, Louise till stockholm för att kolla på bio, gran torino och jag gjorde detsamma fast jag åkte till uppsala, Louise mötte Erik och jag mötte Marcus. Filmen var helt okej men jag var så otroligt trött att jag inte riktigt kunde koncentrera mig. Men den var bra, lite seg kanske, men bra. jävla tjat, men ja nu är jag hos louise, vi ska mysa inatt, (Jag har ju fan inte sovit hemma på 4-5 nätter.... knas)
GODNATT


GRATTIS TILL MIG SJÄLV, STELLA 17ÅR :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0