Uppsala sleepover

Helt vanligt skoldag utan några större händelser.  Ganska trött nu har varit hos Louise hela dagen och vi har arbetat på hennes engelska uppsats. (Vad är det med mig? Skiter helt i mina egna skoluppgifter men hjälper/gör gärna andras.. hmm..) Iallafall, Imorgon skall jag iallafall övernatta i Uppsala en riktig sleepover med middag, film och förhoppningvis popcorn förhoppningsvis får jag flytta in och bo där ett bra tag, det skulle vara gött! Men nu ska jag hoppa in i duschen och sedan krypa ner under täcket... FAN VAD JAG ÄLSKAR MITT LIV!

Fick nyss ett erbjudande att dra till en väns hus och supa skallen av mig... funderar fan på det alltså... Vi ska ju trots allt bara till UNT och matten... ja den kan man ju hoppa över... eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0